Direktlänk till inlägg 11 mars 2017

Kärlek

Av Rebecca Nygren - 11 mars 2017 20:48

Alltså, är de inte underbart när man verkligen ser när hästarna trivs?
De är balsam för själen det, dessa hästar, fyller en med kärlek??

Kalle har kommit in i ett uppfinnar stadie tror jag...
igår när jag kom och skulle ta in honom, stod han med en trästolp i munnen, och tråden satt kvar. Ja vad säger man, de är ström i den där Kalle så du vet?.......
Och idag ville han gärna ha mina hörlurar så han också kunde lyssna på musik, radion hörs ju inte ut till hagen tydligen..

Och föresten, jobbet vi gjorde igår (fredag) ojoj. Jag var mållös när vi kom tillbaks. Så jäkla roligt, polletten trillade ner och han kändes så jäkla pigg och fin. Även om jag är medveten om att de inte alltid kan gå bra, så tänker jag passa på att njuta och vara stolt när han känns sådär fin. Vi gör någonting rätt iallafall.

 
 
Ingen bild

Emelie

12 mars 2017 16:58

Kommer kalle kvala i år tro? och ev starta?

Rebecca Nygren

13 mars 2017 12:13

De finns ju aldrig några garantier! Men vårt delmål är att han kvalar framöver, och nästa delmål är självklart start! Men de finns igen ide att ha brottom med denhär hästen. Han är stor och har växt mycket, han behöver denhär tiden :) och är värd den också!

 
Ingen bild

Toya

12 mars 2017 21:57

Underbart❤

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nygren - 21 januari 2018 18:29

Superfint väder och vi lyckades såklart pricka in en vilodag då, men men. Kalle och sunpower har stått och solat hela dagen, riktig spadag. Kalle var noga med att påminna mig om att det var vilodag idag när jag kom och skulle mysa och surra lite med ...

Av Rebecca Nygren - 11 november 2017 20:26

  Nämen hej igen! Sen vi var till veterinären har vi faktiskt bara promenerat för hand eller ridit, han har gått väldigt lugnt, längre skritt turer och nått lugnt joggingpass uppsuttet. Faktiskt första gången igår jag körde honom på 2 veckor. Vi sk...

Av Rebecca Nygren - 24 oktober 2017 21:27

Dedär med att våga lita på sin magkänsla och gå på den, även om folk håller med en eller kanske inte alls håller med en. Alla gör ju helt klart olika, men de viktigaste är ju att man hittar ett eget sätt att göra olika saker på och sedan köra på de...

Av Rebecca Nygren - 8 oktober 2017 20:02


Söööööööndag, och de har hänt lite sen jag skrev sist faktiskt. Förutom allt regn och lera vi brottats med har det blivit massor med mys, lite ridning och ett banjobb. De börjar ta lite på nerverna nu det här med leran faktiskt, vill ha riktigt vinte...

Av Rebecca Nygren - 4 oktober 2017 17:37

Ja men då var jag tillbaka igen, åkte ju till Grekland mitt upp i allt så kände inte för att skriva då, och hade väll heller inte något att skriva om som har plats i bloggen. Men Kalle har iallafall varit på banan nu för första gången! Fruktansvärt...

Ovido - Quiz & Flashcards