Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Rebecca Nygren - 26 mars 2017 14:23

Men jäklar hurrni vad de blåser!
Kalle har börjat ledsna på att vi bara har skrittat och tagit de lugnt ett tag nu pga dåligt underlag, men äntligen börjar det se bättre ut och vi har joggat några svängar nu. Igår fick han gå några intervaller och kändes kanon!

Han har börjat visat riktig vilja och jävlaranamma, tar för sig mer och mer.

Idag var de meningen att vi skulle ta en lugn jogg bara, dock inget som kalle ville gå med på, Så vi fick helt enkelt kompromissa. Gjorde ett försök till att få en sån lugn och avslappnad jogg som möjligt med stora kliv för att få igång bakdelen lite, sedan fick han springa på lite på rakan och sträka ut innan vi nöjde oss.

Han ser ju ganska nöjd ut iallafall? 

 

En liten stund bara... sen tyckte han att jag skulle skynda mig lite så han fick stretcha, få sin morot och sedan gå ut!

Egentligen ville han nog bara visa upp sig och fjanta sig framför kameran, han är en liten pajas ibland. 


 


Men jag är otroligt stolt över honom, jag och Christer pratade lite om det att jag har ju bara haft honom i drygt 2 månader och utveckligen som vi sett är faktsikt helt enastående. Även om vi har mycket kvar så känns de riktigt roligt att redan efter 2 månader blicka tillbaka och kunna se en markant skillnad, de är de som får en att vilja fortsätta! 



Ovido - Quiz & Flashcards