Direktlänk till inlägg 28 mars 2017

Ljusare tider

Av Rebecca Nygren - 28 mars 2017 21:01

Alltså de är så skönt att de är ljust längre på kvällarna!
Jag och Kalle var faktiskt ute och promenerade efter att jag hade slutat jobbet. Måste vara den bästa nedvarvningen som finns att bara sitta och filosofera bakom denna rumpa efter 12 timmars jobb.

Var helt slut i kroppen när jag klev ur bilen, men så fort jag gick ner mot hagen och både Kalle och Sun power kommer i full fart som två galningar fick jag genast mer energi. Kanske att jag håller mig vaken en liten stund ikväll iallafall, ska göra ett tappert försök att vända på dygnet då 2 jobbnätter väntar.

Tillbaks till hästarna, vi tog bara en kort tur på kanske 30 minuter innan de var dags att gå in och få på sig pyjamasen. Imorgon blir de nog en lugn promenad till, även om han inte riktigt håller med mig om att man inte alltid kan springa så får han gå lugnt nu medan jag jobbar, bättre att vi lägger mer tid på hans spring i benen när jag går på frivecka.

Avslutar med en bild från kvällens solnedgång. "En bild säger mer än tusen ord"

 
 
Ingen bild

Toya

30 mars 2017 17:59

Så härligt att Kalle kom till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nygren - 21 januari 2018 18:29

Superfint väder och vi lyckades såklart pricka in en vilodag då, men men. Kalle och sunpower har stått och solat hela dagen, riktig spadag. Kalle var noga med att påminna mig om att det var vilodag idag när jag kom och skulle mysa och surra lite med ...

Av Rebecca Nygren - 11 november 2017 20:26

  Nämen hej igen! Sen vi var till veterinären har vi faktiskt bara promenerat för hand eller ridit, han har gått väldigt lugnt, längre skritt turer och nått lugnt joggingpass uppsuttet. Faktiskt första gången igår jag körde honom på 2 veckor. Vi sk...

Av Rebecca Nygren - 24 oktober 2017 21:27

Dedär med att våga lita på sin magkänsla och gå på den, även om folk håller med en eller kanske inte alls håller med en. Alla gör ju helt klart olika, men de viktigaste är ju att man hittar ett eget sätt att göra olika saker på och sedan köra på de...

Av Rebecca Nygren - 8 oktober 2017 20:02


Söööööööndag, och de har hänt lite sen jag skrev sist faktiskt. Förutom allt regn och lera vi brottats med har det blivit massor med mys, lite ridning och ett banjobb. De börjar ta lite på nerverna nu det här med leran faktiskt, vill ha riktigt vinte...

Av Rebecca Nygren - 4 oktober 2017 17:37

Ja men då var jag tillbaka igen, åkte ju till Grekland mitt upp i allt så kände inte för att skriva då, och hade väll heller inte något att skriva om som har plats i bloggen. Men Kalle har iallafall varit på banan nu för första gången! Fruktansvärt...

Ovido - Quiz & Flashcards