Alla inlägg den 1 april 2017

Av Rebecca Nygren - 1 april 2017 13:12

Jag börjar bli lite nervös, när ska motgångarna komma? De flyter på så j*vla bra nu. Hoppas vi kan sköta de snyggt och fortsätta utvecklingen sakta men säkert uppåt. I torsdags var underlaget bättre än de brukar, så vi passade på att köra lite intervaller. Redan när vi joggade igång musklerna så kändes han riktigt fin alltså! Så himla roligt, han tog liksom i på ett annat sätt som han aldrig gjort förut. Poletten trillade ner ännu en gång och han kändes stark och fin. Jag tycker att de är viktigt att dom känner sig stark och tycker att de är kul! Hans självförtroende har växt och han tar för sig mer och mer för varje gång. Vi tog även första duschen, han är så klok och snäll! Gick in i duschen som om han aldrig gjort något annat. Stod snällt och fint, men han är ju lite rädd om bakbenen, så där sa han faktiskt ifrån. Men jag klandrar han inte, de var ju första gången och han vänjer sig.

Medan Kalle är hemma och vilar till sig så är jag påväg till Örebro och ska fira min syster som fyller 18.

See ya next time.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards