Direktlänk till inlägg 29 januari 2017

Tuta och köra

Av Rebecca Nygren - 29 januari 2017 20:44

Nu är allt klart och Kalle är på träningslistan, imorgon åker vi till vet och kikar så att allt är som de ska innan vi kör igång med träningen seriöst. Jag har jobbat natt hela helgen så Kalle har fått vilat och tagit in allt som vi gjort i veckan. Han är ju så otroligt klok och gullig!
Och vilket steg han har, synd att jag aldrig hinner filma eller knäppa kort när han bränner av i hagen....
Han är rätt stor, men inte tung. Långa ben och lägger mycket mark. De ser himla lovande ut och de känns riktigt roligt och förväntansfullt! Han kommer blända er på banorna framöver hehe...
Och på tal om hans beteende, snacka om världsvan..... hemma iallafall..


Nu kör vi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nygren - 21 januari 2018 18:29

Superfint väder och vi lyckades såklart pricka in en vilodag då, men men. Kalle och sunpower har stått och solat hela dagen, riktig spadag. Kalle var noga med att påminna mig om att det var vilodag idag när jag kom och skulle mysa och surra lite med ...

Av Rebecca Nygren - 11 november 2017 20:26

  Nämen hej igen! Sen vi var till veterinären har vi faktiskt bara promenerat för hand eller ridit, han har gått väldigt lugnt, längre skritt turer och nått lugnt joggingpass uppsuttet. Faktiskt första gången igår jag körde honom på 2 veckor. Vi sk...

Av Rebecca Nygren - 24 oktober 2017 21:27

Dedär med att våga lita på sin magkänsla och gå på den, även om folk håller med en eller kanske inte alls håller med en. Alla gör ju helt klart olika, men de viktigaste är ju att man hittar ett eget sätt att göra olika saker på och sedan köra på de...

Av Rebecca Nygren - 8 oktober 2017 20:02


Söööööööndag, och de har hänt lite sen jag skrev sist faktiskt. Förutom allt regn och lera vi brottats med har det blivit massor med mys, lite ridning och ett banjobb. De börjar ta lite på nerverna nu det här med leran faktiskt, vill ha riktigt vinte...

Av Rebecca Nygren - 4 oktober 2017 17:37

Ja men då var jag tillbaka igen, åkte ju till Grekland mitt upp i allt så kände inte för att skriva då, och hade väll heller inte något att skriva om som har plats i bloggen. Men Kalle har iallafall varit på banan nu för första gången! Fruktansvärt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards